Rihanna - Russian Roulette

 2009.10.22. 22:04

Az élet fejjel lefelé bokáig belemártott a keserű csokis kondérba, ezért eléggé elhanyagoltam a blogot, meg úgy life in general too. Nagyon zenéket sem kerestem, viszont már annyi helyen belefutottam, hogy az új Rihanna mennyire rossz, hogy muszáj volt meghallgatnom. És a papírforma bejött: mindenki utálja, én IMÁDOM. Rihanna nem tartozik a kedvenc nőim közé, sőt, sokszor kifejezetten a világból is ki lehet vele üldözni, de mert voltak olyan finom húzásai, mint a "Don't Stop The Music", vagy a "Disturbia", azért figyelek rá, mert tud az én ízlésemnek megfelelőt is összehozni.

A "Russian Roulette" a hamarosan megjelenő új lemez első kislemeze, és aki nem kap rá, hát... Kicsit hatásvadász, egyszerű dal, mégsem a tucat r'n'b vagy tucatpop érzésem van tőle. Ismerve Rihanna múltját az exével, az egyébként is 100%-osan megfeszített dalt ez még feszültebbé és átélhetőbbé teszi. Maximálisan klassz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorsz.blog.hu/api/trackback/id/tr601468672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása